Friday, September 24, 2010

Kek Tempahan Aidilfitri 2010

Salam buat rakan2....dh lama x N3...masa puasa yg lepas sibuk menyiapkan tempahan customer2...alhamdulillah rezeki yg tak diduga utk anak2...ingatkan tempahan sikit jer...tp dapat sambutan yg menggalakkan...minta maaf la rakan2 yg ingin mengonder, tp aku trpaksa menolak...bkn per, takut x sempat menyiapkan tempahan sblm raya....nnt kang kena marah lak...hehehe....
Aku nk kongsi kek2 lapis yg aku buat utk tempahan tempohari....ada yg x sempat snap pic...mmg x sempat pun...
sampai nk buat kek utk diri sendiri pun tak der...buat pun lps raya...
Jom kita layan gambar2 yg tak berapa menarik....guna tpn buruk aku tu jer nk snap pic...optttsss x leh kutuk tpn Mr.Hubby yang hadiah...hehehe...




Sample2 kek lapis yg aku jual tujuan promosi pengenalan pada customer2 baru...alhmdulillah dpt sambutan hangat...licinnnnn....



Lapis tembikai....ada rasa tembikai...byk dapat sambutan...alhmdulillah, dpt kritikan positif jer....



Lapis tembikai cheese...saja aku buat corak mcm ni...nmpk menarik gak...corak ni aku buat bkn utk dijual, tapi kasi pd mak & mertua...kalu ada yg berminat nk tempah mcm ni pun bleh...

meh kita layan pic kek2 lapis yg lain....












Harap2 customer yg mengoder kek lapis Yuslindhia's Cake berpuashati...jgn serik order lg ye...jika ada kritikan membina amatlah aku alu2kan bagi memperbaiki kualiti kek keluaran Yuslindhia's cake...jd bleh la uar2kan pd sedaramara & kwn utk dptkan kek lapis aku nh...tq3 ye..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails