Monday, May 3, 2010

Koleksi Buku TeratakDhia

Buku Kek Lapis Sarawak - Rabiah Amit


Ini koleksi buku Kek Lapis Sarawak yang aku baru beli. Buku ini adalah hasil penulisan oleh Pn.Rabiah Amit. Hasil2 kek lapis yang menarik boleh dijadikan contoh utk aku mencuba. Bila dah belek2 buku ni...rasa mcm geram jer & berkobar2 nak mncuba...tp rajin ke aku nh...(",). Resepi yg diberi x lah susah sgt...tp tgk telur yg digunakan...byk nyer...ini ler rahsia kesedapan kek lapis sarawak...cntik & sedap...aku mmg dah jatuh cinta pada kek lapis...hehehe...


Terokai Rahsia Coklat Bersama Chef Amir


Ini pula buku citer pasal coklat...mmg dok teringin nk berguru ngan Chef Amir...tp keadaan kewangan & sekeliling x mengizinkan...jadi berguru melalui buku pun jadilah....bila belek2 baca...nmpk cm mudah...tp bila hand on mau jadi tangan bangku....hehehe...

Ada lagi beberapa koleksi buku aku...tp kes maleh nak scan...len kali aku sambung citer...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails