Thursday, January 13, 2011

Kelas Deco Bersama Kak Pah (Shamin bakery)


Alhamdulillah...dengan izin ALLAH, akhirnya aku ada rezki lebih skit & dapat pegi kelas deco...ini ler hasil keras tangan aku....Kak Pah suh deco sendiri...hukhuk...blur terus...x der ideal nak deco camner....sbb aku ni bab2 seni mmg hancur skit...tambah lak si kecik meragam...kes takut kat org...kakak2 plak sibuk nak tgk & komplen...kejap2 tnya plak, bila nak blik ibu...dh bosan la tu....mujur la anak kak Pah sudi melayan kerenah anak2 aku nh...mmg aku sangat2 berterima kasih pada Kak Pah yang sudi mengajar aku & anak2 aku skali...hehehe...mmg sporting...mudahan murah rezki Kak Pah...sesiapa nak belajar ngan Kak Pah boleh lah tgk blognya disini....http://shaminbakery.blogspot.com/ kalu nk tahu apa2 info direct jer call Kak Pah...
Sambil2 deco atas kek, Kak Pah sempat tunjuk kat aku cara2 deco atas muffin guna fondont....yg guna BC comot2 tu aku buat...lepas ni nk kena praktis...takut lupa lak...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails