Friday, March 18, 2011

Tempahan

Dah bersawang dapur Teratakdhia....lama tol x masak2...hehehe....masak tetap masak cuma x sempat nk update jer....
aku nak share pic beberapa2 tempahan...sebenarnya byk lg....aku taruk pic yg berbeza...taruk apam polkadot muak la plak...sbb pic2 apam polkadot sama jer...sbb ordernya setiap hari & qtynya jer yg berbeza...

Kek Tunang bertemakan Pink & Hitam


Kek lapis coklat lembab & kek lapis prune bersaiz 9inci....order oleh customer aku dari Bangi...request semua kek ni dibahagi & dipos ke 4 destinasi yg berbeza


Taruk gak pic apam...hehehe...sbb beza skit kat basenya, semua putih & dot2 pelbagai calor....



Lapis tembikai 500gm 2pcs & lapis blueberry cheese 600gm 2pcs....



2 comments:

RosAhmad said...

Linda
Aku suka tengok segala kek, biskut, kuih dan segala benda makan yg hang publish kat sini. Lagi suka sbb semua air tangan hang.. x mau buat kelas ker? Leh aku turun sana menuntut ilmu.. hehee - roswati

Mak Wardah said...

Creative sangat2. Bacapun best aje...Thank you

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails