Tuesday, January 4, 2011

Kek Lapis Asam Manis & Kismis

Rupa kek lepas bakar....


Rupa kek sebelum bakar...

Saja nak share gambar kek lapis yang aku buat nak kasi pada jiran sebagai tanda terima kasih sebab tolon bawa aku & anak2 gi setlekan roadtax kereta...jiran aku ni bawa teksi...tapi masa nak bayar di minta kos minyak teksi jer...mcm x berbaloi lak aku rasa & rasa serba salah lak...dh la angkut ngan askar2 & buat kecoh lak dlm teksi abg Salim ni...masa g masuk dlm re-new insuran, tinggai bdk2 ni kat dlm teksi...jd ni ler hadiah aku kasi....sebenarnya lg bagus re-new insuran sndiri, dh ler ada NCD 55% tambah lg 10% diskaun sbb owner re-new sendiri...jd total semua 65%...kalu ejen buat diorg yg makan untung...melalut lak aku nih...Resepi leh rujuk sini...http://teratakdhia.blogspot.com/2010/04/kek-lapis-masam-manis-haw-flakes.html aku buat separuh taruk Haw Flakes & separuh kismis...feedback dari jiran aku, katanya sedap...alhamdulillah....

1 comment:

My Deary Diary said...

As Salam...pemandu teksi yang akk maksudkan ayah kepada arwah miza ea? nama emak arwah salmi..chepot ni kakak ipar arwah miza. kecik nye dunia...berkenan dgn kek lapis akk chepot survey dulu bru order ea..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails